چه درمان جایگزین برای پیوند کلیه ترمینال مرحله بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان جایگزین برای پیوند کلیه ترمینال مرحله بیماری کلیوی

چه درمان جایگزین برای پیوند کلیه ترمینال مرحله RenalLa بیماری ترمینال بیماری کلیوی مرحله آن را به تمام انواع بیماری های کلیوی اشاره دارد، توسعه در مرحله نهایی است. عوارض در حال رسیدن به به صد هزارم.

طب سنتی برای درمان مرحله پایانی بیماری کلیوی چیست؟

با توجه به مطالعات بالینی که در حال حاضر روش های اصلی خون تصفیه می همودیالیز، دیالیز صفاقی و پیوند کلیه است. پیوند کلیه به عنوان مستقیم ترین راه برای درمان مرحله پایانی بیماری کلیوی در نظر گرفته. با این حال، بیماران باید داروهای ضد رد و از تکرار سایر بیماری های کلیه جلوگیری کنند. واکنش رد و عوارض دیگر از کلیه، به طور فزاینده ای جلب توجه مردم است که بیماران شروع به در مورد پیدا کردن راه دیگری به جای پیوند کلیه است.

درمان جایگزین برای پیوند کلیه چیست؟

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang او در این برای سال های بسیاری تاسیس شده است و descuierto یک راه جدید برای درمان بیماری مرحله انتهایی کلیه به جای یک کلیه، به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. این نوع از شکل دارای چهار توابع اصلی برای درمان بیماری های کلیوی: ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، اتساع عروق خونی. هر دو آنها را با اصل طب غربی و طب چینی است. بنابراین التهاب کلیه و favorer توان در داخل گردش خون و استاز خون حذف شده است. را بازیابی کلیه به حالت عادی پس از بیماری های کلیوی ناپدید می شوند. بیمارستان دارای هفت درمانهای اصلی مشخصه برای بیماری های کلیوی، و همه آنها استفاده از گیاهان چینی که از طبیعت می باشد.

بیماران لازم نیست که در مورد عوارض جانبی از همه درمان در بیمارستان نگران باشید. اگر شما علاقه مند در درمان و یا می خواهید برای بهبود سلامت خود، لطفا یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: